سامانه پاسخگویی به شکایات

سامانه جامع پاسخگویی به شکایات، امکان مدیریت شکایات، انتقادات و گزارشات بازرسی را برای سازمان فراهم می نماید. واحدهای بازرسی، ارزیابی عملکرد و یا پاسخگویی و مدیریت شکایات در سازمانها می توانند از این نرم افزار برای مدیریت بهینه شکایات و گزارشات ارباب رجوع و مشتریان سازمان استفاده نمایند.
سامانه با استفاده از موتور هوشمند تشخیص شکایات تکراری، امکان یافتن موارد مشابه در سوابق شکایات و درج پاسخهای مربوطه به سرعت برای کاربران سیستم فراهم شده است. همچنین، در صورتیکه یک نفر اقدام به ارسال پیامهای مشابه در زمانهای متفاوت نماید، با این امکان به سرعت موضوع تشخیص داده شده و مسئول مربوطه می تواند اقدام لازم را در خصوص تماس با ثبت کننده پیام انجام دهد.

ویژگی های سامانه

 مزایا

  • بهبود خدمات رسانی به مخاطبین
  • پاسخگویی و پیگیری شکایات رسیده به صورت مکانیزه
  • ثبت مکانیزه شکایات مخاطبین به صورت محرمانه
  • اطمینان از اینکه فقط افراد مجاز امکان مشاهده و پاسخگویی به پرونده های ثبت شده را دارند
  • کمک به افزایش اعتماد مخاطبین به سازمان
  • شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
  • کاهش هزینه های  ارتباط با مخاطبین


 ثبت شکایات

  • قابلیت ثبت شکایت از طرف افراد از طریق سایت وب سازمان
  • امکان ثبت پیام های رسیده از طریق پیام کوتاه، نامه، فکس، تلفن، ایمیل
  • امکان پیوست مدارک مربوطه با قالبهای مختلف
  • قابلیت اطلاع رسانی و ارسال پیام برای افراد از طریق پیام کوتاه، پست الکترونیک و اتوماسیون اداری
  • گروه بندی پیامها بر اساس نوع پیام (شکایت، انتقاد، گزارش، تقدیر، پیشنهاد)
  • گروه بندی پیامها بر اساس موضوع به صورت درختی بر اساس ساختار موضوعات سازمان 


گردش پرونده ها

  • امکان تعریف واحدهای سازمان
  • امکان ارجاع پیامها به واحدهای مربوطه
  • امکان تعیین مهلت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده
  • امکان کنترل سوابق پیام های دریافتی
  • امکان یادآوری جهت پاسخ به پیامها
  • تعریف وضعیت پاسخ به شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • امکان ارسال پرونده به مراجع مختلف و پیگیری از آنها جهت ارائه پاسخ
  • امکان ارسال خودکار پرونده به مراجع و واحدهای سازمانی بر اساس موضوع پرونده
  • امکان اولویت بندی شکایات
  • تعریف کد های خاص به واحد های مربوطه جهت تفکیک پیام ها و عدم دسترسی به پیام ها  و شکایات، انتقادات و پیشنهادات محرمانه 


داشبورد مدیریتی و گزارشات عملیاتی

  • ارائه گزارش های تحلیلی و آماری از رضایت مخاطبین
  • امکان گزارش گیری از انتقادات، پیشنهادات و شکایت های مخاطبین
  • گزارش جامع اطلاعات مشتریان
  • گزارش نمودارعملکرد کارکنان/ادارات ،سازمان ها و ارگان های مربوطه
  • گزارش شکایات، انتقادات و پیشنهادات پاسخ داده شده و پاسخ داده نشده و مهلت گذشته
  • گزارش مقایسه ای کانال های ارتباطی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
  • گزارش مقایسه ای نمودار میزان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و موضوعات مربوطه
  • گزارش نموداری بیشترین شکایات، انتقادات و پیشنهادات مطرح شده مربوط به واحد سازمانی
  • گزارش وضعیت شکایات، انتقادات و پیشنهادات ایجاد شده


مدیریت کاربران

  •  تعریف نامحدود کاربران و دسترسی آنها بر اساس مسئولیت سازمانی
  • تعریف انعطاف‌پذیر نحوه دسترسی کاربران به سیستم و امکانات هر کاربر
  • پیاده سازی سیستم امنیتی بر اساس نقشهای امنیتی
  • ثبت عملکرد کاربران و تاریخچه فعالیت آنها در سیستم
lale1

لطفا برای مشاوره، طراحی و پیاده سازی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل خواهند نمود.


logo-samandehi